سئو اهواز

خلاصه نوشته :

برای سئو و خدمات بهینه‌سازی شما محدود به هیچ شهر یا جغرافیای خاصی نیستند مگر این که بازار هدف شما شهر خاصی باشد. اگر با جستجوی عبارت سئو در اهواز و بهینه سازی سایت در اهواز به این صفحه رسیدید، این نکته را مدنظر داشته باشید که خدمات بهینه سازی و سئو تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس تنها محدود به شهر اهواز نیست. اشاره ما به حضور در این شهر به دلیل جنبه معرفی این شرکت و همچنین محل استقرار ساختار اداری و تیم اجرایی است.

4 دیدگاه
logoplus
4.4/5 - (37 امتیاز)

مباحث مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را در اهواز +نمونه کار های کشوری سایر توضیحات در خصوص با سئو از مقدماتی تا پیشرفته دراهواز با سئو کلاه سفید و درخلال توضیحات کلاه خاکستری و رویکردی جدی در سئو کلاه سیاه با جامع ترین بانک اطلاعات تجربی مهندس مسلم میان آبی در سایت دراهواز؛ دایرکتوری اطلاعات مشاغل اهوازی بعد از مبحث سئودراهواز به سراغ طراحی سایت های مختلف و بلاخص طراحی سایت فروشگاهی دراهواز خواهیم رفت.

چک لیست فرایند استاندارد سازی محتوا

سئو اهواز
سئو اهواز

آموزش تایتل و دیسکریپشن نویسی به محتوا نویس

يه اکسل داريم شامل کلمه کليدي – عنوان – کلمات فرعي

(فرضاً متن محتوا رو يکي ديگه داره مينويسه و ما فقط سئو ميخوايم بکنيم) مثلا تيم رايا مارکتينگ (عدد ارزون محتوا نسبي .نياز ب تغيير محتواش هم هست تازه) – يا تيم نويسش

*عنوان رو چطور بنويسيم ؟

سئو اهواز
سئو اهواز

کلمه اي مثل سئو محتوا را در نظر بگيريد .:

-ما بايد حواسمان به url – تايتل و متادسکريپشن ياد بگيريم . اصلي ترين مهم ترين و حساس ترينش اين بخش است و خيلي اهميت داره نوشتن و بار ها و بار ها اديت کردنش. اين قسمت ويترين و فرست ايمپرشن شماست.

-افزونه rankmathو يوست ! رنک مت بهتره.اينا يه بخش دارن به اسم قوانين که خيلي ايراد دارند . مثلا شروع شما بايد با کلمه کليدي باشد . که اشتباهه . بعضا اگه اول نباشد هم بهتره . مثلا عنوان سوالي.

*عنوان يا تگ title

مثال : بهترين روش سئو محتوا چيست ؟ 8 روش عالي و آسان براي نوشتن ” محتوا سئو شده ”

1–متفاوت بودن !! (مهم ترين و اصلي ترين دليل اين کار همينه ميخوايم جلب توجه کنيم ) – وقتي همه سوال کردند تو نپرس وقتي همه انگليسي نوشتن تو فارسي بنويس وقتي همه عدد نوشتن تو ننويس)

گاهي اوقات تايتل کوتاه به شدت بيشتر به چشم ميايد.مثلا ميان کلي تايتل پاور بانک نوشته شده ” خريد پاوربانک”

2- استفاده از کلمه کليدي سمت اول عنوان: به اين دليل ک هنوز ک هنوزه متاسفانه گوگل هنوز از اين موضوع استفاده ميکنه ولي الان خيلي کمش کرده . داشتنش خوبه هنوز – دليل دوم . از نظر کاربر . چون سرچ کردي سئو محتوا .اگ توي سرجت سئو محتوا بياد بيشتر اعتماد ميکني ک دقيقاً اوني رو مياره ک ميخواي

3-استفاده از عدد ( 8 روش محتواي سئو شده مثلا….ننويس هشت بنويس 8)

4-استفاده از نشانه گذاري ها مانند {} () &^%$#@. ؟!  ” ; ‘   ،  : (نقطه ويرگول ) |(پايپ) #1 کتاب هاي حوزه فلان

5-استفاده از واژگان انگليسي

6-استفاده از ترين ها – بهترين بدترين گرانترين ارزان ترين  ( چه زماني نبايد از ترين ها استفاده کنيم ؟ وقتي بقيه استفاده کردند )

7-عناوين سوالي  (تو محصول نميشه مثلا ولي تو سئو محتوا ميشه)

8-استفاده از ايکن هاي و ايموجي : emojimedia.com  —- گوگل با اين موضوع مشکل پيدا کرد .و روش سخت گير شده . و به شدت گزينشي نشون ميده و اکثرا اونايي هستند ک از قبل بودند . در استفاده کردن بشدت رعايت کنيد.

9-استفاده از کلمات کليدي فرعي (بيش از دو کلمه کليدي استفاده نمي کند و توي تايتل نهايتا دو مورد ميزاريم )

10-استفاده از زمان ( بهمن 99)نشان ميده محتواي شما بروزه  – نکته : بايد حتما آپديت بکنيد وگرنه ضرر مي کنيم.

11-استفاده از مکان (شمشير دو لبه ست ممکن به شدت سود برساند يا به شدت ضرر بزند ) – مثلا معمولا بنويسي در تهران اشتباه نيست. اما مثلا در اصفهان اشتباه است . چون سرچ کاربر کمتري ميگيرد.

12- اعراب گذاري جلب توجه روي کلمات غير کليدي

13-عبارات خاص – (آموزش عملي) – ( ارسال رايگان )  – شماره تماس براي شغل هاي خدماتي مثل نصب حفاظ و … بسيار جالب توجه است (بعضيا ميگن شماره تماس CTRرو پايين مياره) —ارزان ويژه % تخفيف و…

14-اخر تايتل برند بزاريم ؟؟؟ اينايي ک توي زمينه اي برند هستند ، به گرفتن کليک کمک ميکنند و در غير اين صورت در صورت نبودن برند ، لزومي ندارد .

*طول تايتل حدود 60 کارکتر ميتوني بنويسي . اگر سياستت کمتر از بقيه نيست سعي کن دقيقا بزاري 60 کارکتر رو و اگه … هم زد خيلي برامون مهم نباشه

*تگ تايتل با کترل u روي صفحه هموني رو نشون ميده ک گوگل نشون ميده . تگ h1 نيز ممکنه يکي باشد .  ايا h1  و تايتل بودن چيز خوبيه ؟ چيز بدي نيست اما جدا بزاريد بهتره . مخصوصا زماني ک h1 طولاني شود . اصلا لازم نيست h1 طولاني باشد . title را براي جدب در نظر بگيريد از گوگل. .

استفاده از يوست و رنک مکس کمک ميکنه ک تايتل و h1 رو جدا بزاري.

* کد متا دسکريپشن :  <meta name> که نوشته دسکريپشن :

1-متا دسکريپشن ( و تايتل)  : نبايد به هيچ عنوان تکراري باشد .

2-خالي گذاشتن متا دسکريپشن بهتر از تکراري يا بد نوشتن آن است (وقتي خالي ميذاري خود گوگل مناسب با سرچ کاربر اين کارو برات ميکنه و از صفحه ت ميذاره)

3-تمامي نکات تايتل براي متادسکريپشن کارايي دارد .بغير از اينکه در متادسکريپشن 3 برابر تايتل جا داري .

4-متا ميتونه جمله اي يا کلمه اي باشه . ميتونه 3 تا جمله کوتاه باشه . کلمه کلمه اي رو کمتر پيشنهاد مي کنيم.

*نوشتن url سئو شده :

1-تا جاي ممکن کوتاه

2-با معني(کلمه کليدي رو ميتوني بزني)

3-فارسي و انگيلسي تفاوتي ندارد

4-الکي تغييرش نديد.

5-به جاي اندرلاين خط تيره بزاريد

*وقتي فارسي ميکني بعدا برا لينک بيلدينگ به مشکل مييخوري . چون زياد ميشه طولاني ميشه . برا همين انگليسي بيشتر توصيه ميشه

*براي تغيير url حتما بايد ريدايرکت هم انجام دهيد . درصورت عدم تغيير خيلي تاثير منفي داره . اعتبار سايت خراب ميشه که بعدا اموزش داده مي شود.

پاراگراف اول :

مهم ترين قسمت نوشته مي باشد .

کوتاه  و مختصر و چذاب بايد نوشته شود . قلاب در پاراگراف اول انداخته مي شود . حتي شده سمبل کنيد و بنويسيد . يک ارائه کوتاه 3-4 ثانيه اي بايد داشته باشه . بزرگ ترين کامل ترين و جذاب ترين جواب رو بايد بهش بگيم تا بمونه.

چجوري پاراگراف اول جذب کنيم ؟

1- پاراگراف اول رو اخر بنويسيم (مثل نويسنده ها ک مقاله رو اول مي نويسند.) اول شروع کن از پاراگراف دوم نوشتن ب اخر . سپس اخر کار بياييد اين را کامل کنيد چون نسبت ب متنت ذهنيت و تسلط بهتري داريد.

2-استفاده از کلمه کليدي اصلي / فرعي  (سمت اول محتوا که کاربر با سرچش جور در بياد بدونه هموني رو ميخواد  ک گفتيم )

3-استفاده از لينک ( هم داخلي / هم خارجي )

.لينک داخلي : از يک سفحه سايت به يک صفحه در همان سايت  : انکر تکست دقيقاً کلمه کليدي باشد . (دوست داري صفحه ت با چ عبارتي بياد بالا ؟ با همون بش لينک داخلي بده)

لينک خارجي : از يک صفحه سايت به خارج از سايت :انکرتکست توصيه مي شود اسم برند يا آدرس سايت يا آدرس صفحه / با هيچ کلمه کليدي اي لينک بک ندهيد. اگر هم ميديد با کلمه کليدي مخصوص خودت به کسي بک لينک نده

مطالعه کنید  طراحی سایت شخصی در اهواز

بک لينک از يک صفحه سايت ديگر به يک صفحه از سايت ما( بعدا صحتب مي شود)

عبارتيي که باهاش ليينک رو ميديم انکر تکست هست . اين ميتوان حتي يک عکس باشد .

* لينک دادن در سايت درصد نداره و نميشه گفت عدد خاصي داره . اما بايد متناسب با صفحه تون باشه و مقدار کلماتي که در صفحه ب کار رفته.ديگه ويکي پديا که نيستي ! فقط از نظر کاربر ازار دهنده نباشد.

*انتقال قدرت لينک :

نوفالو و فالو : ما تو لينکمون ميتونيم rel تعيين کنيم . به معني رابطه بين دو يا چند صفحه . انواع رل زيادي هست ک فالو و نو فالو معروف ترين ها هستند .

اگر تگ a . رل نداشته باشد ، ميشه فالو / در غير اين صورت اگر نوشته باشد ميشه انواع رل مثلا نو فالو

براي ديدن تگ a روي صفحه f12 بزنيد و روي لينک کلييک کنيد.

follow : تضمين لينکي ک داريم ميديم به کاربره . درواقع من ضمانت و اعتبار خودم رو گرو کليک کاربر ميکنم

no-follow: ما صفحه و محصول و …. رو تاييد نمي کنم و صحه نمي گذارم

به صفحهات خودتون نو فالو ندهيد.

*تريک : لينک خارجي فالو رو بده به صفحات 2 گوگل ولي درست حسابي . تاثير بيشتري داره . تو داري مرجع يک صفحه خوب ميشوي .به صفحه خوبي نمي چسبي

*لينک به ويکي پديا : لينک نديم . چون نميخوايم کنار بقيه سايت هاي داغوني باشم ک ب اين ميدم

*لينک به سايت هاي خارجي هم اوکيه  . يادتون نره

*لينک ضعيف رو نوفالو بديم بهتره

نحوه نو فالو دادن : بريد تو قسمت متن وردپرس  rel=”nofollow”  در يک تگ a بعد از تگ a مي نويسيم.

بعد از پاراگراف اول چه کنيم ؟

-تيبل اف کانتنت (جدول محتوا) – — خيلي براي موبايل خوبه – از سرچ هاي بعدي بيرون از سايت جلوگيري ميکند (خيلي مهم) – پاراگراف هاي دلخواه کاربر رو نشون ميده (کلا کاهش بانس ريت) – اگ طرف دربياد بعد بره يه چيز سرچ کنه ک شما داريدش اما تيبل اف کانتنت نداشته باشي ، با چيزي ک دوباره سرچ ميشه پايين مياي و بالا نميري چون گوگل ميبينه نياز طرف برطرف نشده در هر صورت

ساخت جدول محتوا با کد بدون افزونه هم در فيلم موجوده که مخصوص کاربر هاي بدون وردپرس هست .

-مولتي مديا (ويديو عکس صوت)

-دکمه دانلود / فرم

صوت :

صوت رو از شنوتو و ناملیک و Cast و… امبد کنید.و یا درون وبسایت خودتون اپلود کنید.

کپي رايت صوت فعلا وجود ندارد . هر وقت بياد عوض ميشه . تا امروزم اينطور نبوده ک گوگل برگرده ب عقب اونايي ک کپي کردند رو بزنه بره .

صوت رو امبد کنيد . بزاريد توي وبسايتتون . انگار مال خودتونه.(امبد يني کد شير شده ش رو درون سايتتون بزاريد )

ويديو :

1- ويديو را درون هاستتون لود نکنيد . فشار بالايي به هاستت مياري . چون از رم و سي پي يو هاستت استفاده ميشه . ضمنا از فضاي روزانه سايتتون هم تاثير ميذاره

2-ضمنا پخش ويديو دو مرحله اضافه تر دانلود از هاست دارد . يک عکس که پيش زمينه ويديوست .

يه جاوا اسکريپت که شروع به استريم ميکنه (با لود شدن صفحه ويديو لود نميشه استريم ميشه شروع ميکنه جلو جلو ازت دانلود کردن و آماده پخش کردن)

3-پس امکان خارج شدن هاست از دسترس زياده

4-يا يک هاست جداگانه کانفيگ کنيد مخصوص ويديو (به شدت هزينه بر)

5-از سايت هاي اشتراک ويدييو استفاده کنه . سايتي مثل کاويمو ک پوليه . يا نماشا ک رايگانه ( تفاوت چنداني از نظر سئو ندارند – هيچ کدوم بر اساس سرعت به پاي نماشا نميرسه )

(ويديو هم کپي رايت ندارد . امبد کنيد )

يه ويديو ضبط کني تاثيرش از بين نميره ؟ ! خير !!!! گوگل فعلا نمي فهمه . – توصيه اينه ک 3 تا ويديو بلند ضبط کني بعد ببري هي بزاري تو صفحات مختلف که توليد محتوا هم کرده باشي . وگرنه از ديد گوگل فرقي نداره هرچند از نظر کاربر خيلي فرق داره

مثلا ميشه يه ويديو در اندازه 20*20 بزاري خيلي کوچيک ، از نظر گوگل مياد بالا.

**دکمه دانلود / فرم ( فرم 7 مثلا خوبه) —-دانلود = pdf موثره . گوگل ميتونه pdf بخونه کامل . / دکمه دانلود pdf همين صفحه رو بزاري جلويي . تازه از توي خود pdf ميتونيد به خودتون لينک بديد (تازه گوگل هم لينک رو ميبينه و ميخونه)/  فرم هم ميتونه کاهش بانس ريت داشته باشه

**چگالي کلمه کليدي ديگه به هيچ وجه مطرح نيست و به افزونه ها توجه نکنيد . اگه کيوردت برات مهمه بجاي يه بار دوسه بار بگو

*در مورد تگ H :

تعداد  ندارند!! حتي H1 هم ک ميگن يک بار اجبار نيست ولي بهتره

سر تايتل هاي خود را اگر به 6 h تبديل کنيم ، اين تگ ها به وجود مياد . مثلا

H1

h2

h3

*توي مطلب از ليست استفاده کن : (چه دايره چه عديي هر دو تگ ul و ol دارند.

* از نقله قول qouet استفاده کنيد . ميتنيد طرح نقله قول توي صفحه رو هم خوشکل کنيد.

نکته : پاراگراف اخر رو کي ميخونه ؟ کسي که مارو دنبال کرده . مارو فالو کرده . اگ حال نميکرد ميرفت . اگه ما بيايم تو اخرييم پاراگراف خوب بنويسيم و با حواس بنويسيم .لينک داخلي و …. بديم کمک کنندس

*متا تگ تگي است ک توي head نوشته ميشود و نمايش داده نميشود . براي گوگل  و روبات ها کاربرد دارد

*در بخش کامنت : گوگل در حال حاضر هنوز تشخيص نميده ک خودت براي خودت کامنت ميذاري يا نه .

بهینه‌ سازی سایت در اهواز

سئو اهواز
سئو اهواز

برای سئو و خدمات بهینه‌سازی شما محدود به هیچ شهر یا جغرافیای خاصی نیستند مگر این که بازار هدف شما شهر خاصی باشد. اگر با جستجوی عبارت سئو در اهواز و بهینه سازی سایت در اهواز به این صفحه رسیدید، این نکته را مدنظر داشته باشید که خدمات بهینه سازی و سئو تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس تنها محدود به شهر اهواز نیست. اشاره ما به حضور در این شهر به دلیل جنبه معرفی این شرکت و همچنین محل استقرار ساختار اداری و تیم اجرایی است.

برای بسیاری فعالان حوزه تجارت، صنعت و همچنین بازارهای سنتی اهمیت زیادی دارد که مجری آنها در محدودیت جغرافیایی شهر یا حداکثر استان خودشان باشند. موضوع بهینه سازی سایت یا سئو در اهواز وقتی برای یک کسب و کار اهمیت فراوان دارد که شناخت بازار هدفِ غیر اینترنتی یا آفلاین در میان باشد. طبیعتا شما صاحب هر کسب و کار و تجارتی که باشید می توانید به نسبت نوع خدمات به محدوده‌ای فراتر از شهر خودتان فکر کنید و با حضور در صدر نتایج گوگل فروش خوبی داشته باشید.

معنای لینک برای موتور های جستجو چیست؟

  1. گردش در اینترنت
  2. امتیاز دهی به وبسایت ها
  3. جابه‌جایی کاربران
  4. همه موارد

بیشترین سهم در لینک سازی طبیعی برای کدام نوع از انکرتکست ها است؟

  1. نوع برند
  2. نوع لینک
  3. نوع آدرس
  4. نوع کلمه کلیدی اصلی

در link Authority مفهوم PA , DA به ترتیب کدام است؟

  1. میزان قدرت کل وبسایت لینک دهنده – میزان قدرت کل وبسایت لینک شده
  2. میزان قدرت کل وبسایت لینک دهنده – میزان قدرت کل صفحه لینک دهنده
  3. میزان قدرت کل وبسایت لینک دهنده – میزان قدرت کل صفحه لینک شده
  4. میزان قدرت کل صفحه لینک دهنده – میزان قدرت کل وبسایت لینک شده

در ساخت لینک باید به چه شاخصه هایی توجه کنیم؟

  1. link Authority
  2. trust score
  3. link relevency
  4. همه موارد

ترتیب خزش بات گوگل در صفحه به چه صورت است؟

  1. هدر – محتوا – فوتر – سایدبار
  2. هدر – فوتر – محتوا – سایدبار
  3. هدر – محتوا – سایدبار – فوتر
مطالعه کنید  طراحی سایت صنعتی در اهواز

تفاوت نوفالوی جدید و نوفالوی قدیم چیست؟

  1. در نوفالوی جدید قدرت نیز انتقال می شود.
  2. Rel های تخصصی تری به آن اضافه شده است
  3. در نوفالوی قدیم قدرت منتقل نمی شد
  4. همه موارد

دسته بندی لینک های نوفالو به چه صورت شده است؟

  1. اضافه شدن rel نوفالو UGC
  2. اضافه شدن rel نوفالو S
  3. به همان صورت نیز وجود دارد
  4. همه موارد

سایت های اجتماعی همانند نی نی سایت، از کدام نوع از لینک های خارجی باید استفاده کنند؟

  1. از لینک های UGC استفاده می کنند چون محتوای آن ها از طریق کاربران وارد سایت می شود.
  2. لینک آن ها نوفالو نیست
  3. از لینک های عمومی استفاده می کنند.
  4. هیچ کدام

لینک در کدام قسمت از سایت دارای ارزش و اعتبار بیشتری است؟

  1. در محتوا
  2. در هدر
  3. در فوتر
  4. در سایدبار

کدام مطلب درست است؟

  1. تعداد لینک بالا مساوی است با قدرت کمتر سایت.
  2. تعداد لینک پایین مساوی است با قدرت بیشتر سایت.
  3. از دست دادن لینک ها در گذر زمان باعث کاهش عجیب قدرت سایت می شود.
  4. کیفیت سایت لینک دهنده، بر روی کیفیت لینک سایت تاثیری ندارد

rel=canonical به چه معنا است؟

  1. برای معرفی آدرس جدید خزنده گوگل معرفی می شود.
  2. برای جلوگیری از کپی محتوا از این rel استفاده می شود.
  3. برای کاربر و معرفی صفحه سایت است.
  4. هیچ کدام

rel=redirect به چه معناست؟

  1. انتقال کاربر و ربات خزنده به صفحه ای جدید
  2. این محتوا کپی است.
  3. این محتوا بدون منبع ذکر شده است
  4. این محتوا دارای لینک های اسپم می باشد

status code به چه معنا است؟

  1. بررسی وضعیت صفحه
  2. بررسی وضعیت در دسترس بودن یا نبودن صفحه
  3. ارزش صفحه
  4. مربوط به خطاهای سروری است.

status Code در صفحات canonical , redirect شده به ترتیب چه عددی است؟

  1. 301 – 200
  2. 302 – 301
  3. 301 – 210
  4. 500 – 200

مفهوم کنیبالیزیشن در سئو چیست؟

  1. مفهوم کپی بودن محتواست
  2. مفهوم عدم دسترسی بات به محتواست
  3. مفهوم عدم کیفیت لینک هاست
  4. مفهوم 2 آدرسِ بودن به ازای یک کلمه است.

کدام مورد در مورد لینک های Disavow درست است؟

  1. لینک های مخرب را در دسته لینک های Disavow قرار می دهند.
  2. این نوع از لینک ها اعتباری را منتقل نمی کنند.
  3. لینک های Disavow جزئ لینک های از دست رفته سایت هستند
  4. همه موارد

refrrring Domain به چه معنا است؟

  1. تعداد دامنه های لینک دهنده به سایت شما
  2. تعداد صفحه های لینک شده به سایت شما
  3. تعداد دامنه های اسپم سایت شما
  4. همه موارد

کدام گزینه درست است؟

  1. در لینک سازی از تنوع انکرتکست ها استفاده نشود.
  2. تنوع دامنه و زمینه همکاری را افزایش دهید
  3. از یک سایت و یک سرویس دهنده به صورت فرار لینک بگیرید.
  4. در مزارع لینک، لینک سازی کنید.

تکنیک KRCAD چیست؟

  1. تقسیم DA تمامی وبسایت ها به تعداد آن ها
  2. تقسیم PA تمامی وبسایت ها به تعداد آن ها
  3. تقسیم TF تمامی وبسایت ها به تعداد آن ها
  4. تقسیم Spam score تمامی وبسایت ها به تعداد آن ها

ابزار های مناسب برای لینک سازی کدام ها هستند؟

  1. moz – ahrefs
  2. moz – alexa
  3. ahrefs – alexa
  4. alexa – search consol

گوگل چگونه می تواند سایت شیپور را از شیپور نوازندگی متفاوت بداند؟

  1. با استفاده از محتوا
  2. با استفاده از تصاویر
  3. با استفاده از ویدئو
  4. با استفاده از لینک

آیا استفاده از UTM (شمارنده تعداد کلیک) در رپورتاژ ها مناسب است؟

  1. بله
  2. خیر
  3. به تعداد کم قابل قبول است
  4. باعث پنالتی می شود

خرید رپورتاژ در کدام دسته از کلاه های سئو قرار می گیرد؟

  1. کلاه سفید
  2. کلاه خاکستری
  3. کلاه سیاه
  4. کلاه قرمز

فعالیت سایت های تازه تاسیس به چه صورت است؟

  1. این نوع از سایت ها باید در ماه های اول به فعالیت محتوا و ساخت صفحات مناسب توجه کنند.
  2. به صورت مرتب در شبکه های اجتماعی لینک سازی داشته باشند.
  3. روند رو به رشد خود را بررسی کنند.
  4. همه موارد

ارتباط محتوا در اطراف لینک ثبت شده به چه صورت است؟

  1. باعث درک بهتر گوگل از کلمه کلیدی لینک شده می شود.
  2. هیچ ارتباطی ندارد
  3. تاثیر کمی دارد
  4. محتوا نامرتبط باشد بهتر است.

مزارع لینک به چه نوع از سایت هایی گفته می شود؟

  1. سایت هایی که لینک سازی می کنند.
  2. سایت هایی که در صفحه آن ها تعداد بسیار بالایی لینک وجود دارد
  3. سایت هایی که رپورتاژ خبری می خرند.
  4. همه موارد

PBN چیست؟

  1. ساخت شبکه های لینک سازی بر اساس وبلاگ ها
  2. ساخت شبکه های لینک سازی بر اساس دامنه ها
  3. ساخت شبکه های لینک سازی بر اساس فروم ها
  4. ساخت شبکه های لینک سازی بر اساس کامنت ها

PDN چیست؟

  1. ساخت سایت بر اساس دامنه ها
  2. ساخت سایت بر اساس وبلاگ ها
  3. ساخت سایت بر اساس فروم ها
  4. ساخت سایت بر اساس کامنت ها

لینک سازی شبکه ای چیست؟

  1. ساخت شبکه های تو در تو و لینک سازی در آن ها
  2. ساخت وبلاگ و سایت مجزا
  3. ساخت لینک ها به تعداد بسیار بالا برای صفحه اصلی
  4. ساخت صفحات درست در سایت ها

خرید بازدید در کدام دسته از کلاه های سئو قرار می گیرد؟

  1. کلاه سیاه
  2. کلاه خاکستری
  3. کلاه سفید
  4. کلاه قرمز

سئو در اهواز

اگر در اهواز حضور دارید باعث افتخار است که از نزدیک با شما و فعالیت شما آشنا شویم تا به کمک خدمات این مجموعه کسب و کارتان را توسعه دهید، اگر هم در شهری دیگری هستید و با جستجوی کلید واژه سئو در اهواز به دنبال بازار هدف و مجری مستقر در اهواز هستید، اطمینان داشته باشید که با شناخت کافی از مخاطبین نصف جهان می‌توانیم بهترین خدمات بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه کنیم. در کنار خدمات سئو در اهواز ، آژانس دیحیتال مارکتینگ لوگوپلاس به مشتریان خود خدمات دیگری که باعث بهبود کسب و کار آنها در فضای مجازی شود ارائه می دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

برای دیده شدن در نتایج اصلی موتورهای جست و جو کافی است که با خیال راحت سئو سایت خود را به تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس بسپارید.

سئو سایت در اهواز

اینکه شما به دنبال سئو سایت خود هستید نشان می دهد که در حال حاضر یک وب سایت دارید، اما هدف ما از معرفی این خدمت به شما این است که بنا بر تجربه، مشتریان زیادی داشتیم که پس از آشنایی با تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس و مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت ما، سریعا تصمیم به طراحی مجدد سایت خود گرفتند. شاید شما از ظاهر سایت خود چندان راضی نباشید و یا اینکه وب سایتتان در موبایل به درستی نمایش داده نمی شود و اصطلاحا ریسپانسیو نیست، در این صورت تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس آماده ارائه خدمات طراحی سایت نیز به شماست.

بهینه سازی سئو سایت شرکتی در اهواز

برای داشتن یک وب سایت موفق، یکی از راه ها استفاده درست از سئو و تولید محتوا است. اما این دو عامل به تنهایی باعث رشد شما نمی شوند. برای این که شما بتوانید یک بازاریابی اینترنتی موفق داشته باشید باید بتوانید از همه فاکتورها با هم استفاده کنید. به عنوان مثال تا زمانی که رابط کاربری سایت شما دارای ظاهر و سرعت عملکرد مناسبی نباشد شما نمی توانید انتظار داشته باشید که سئو و تولید محتوا به شما کمکی بکنند.

مطالعه کنید  تولید محتوا در اهواز

بهینه سازی سئو سایت فروشگاهی در اهواز

شما به احتمال فراوان با جستجوی عبارت های بهینه‌ سازی سایت در اهواز یا بازاریابی اینترنتی در اهواز به این صفحه رسیده اید. پس باز هم به احتمال زیاد صاحب کسب و‌کاری در شهر اهواز هستید و می خواهید برای کسب‌و‌کار خود یک وب سایت آماده کنید، شاید هم در حال حاضر وب سایت دارید اما نیاز به باز طراحی سایت خود دارید.

یکی از عوامل رتبه بندی گوگل همین سرعت سایت شماست. هدف گوگل این است که خدمات را در زمان کم با بالاترین سرعت به کاربران ارائه دهد. بنابراین حتما در هنگام طراحی سایت خود توجه ویژه ای به سرعت داشته باشید.

سئو و توسعه وب در اهواز

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو یکی از زیر مجموعه‌های خدمات بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتنیگ شامل بخش‌های مختلفی است که در رأس آن بهینه سازی برای موتورهای جستجو قرار دارد. موارد دیگری مثل: بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ، تبیلغات گوگل و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از دیگر موارد ذکر شده است.

به عنوان مثال بازاریابی و تولید محتوای مفید و کاربردی علاوه بر اینکه سایت شما را از نظر موتور جستجوی گوگل، سایت ارزشمندی می کند بلکه بازدیدکنندگان سایت را نیز به خرید از خدمات شما ترغیب می کند، زیرا که کاربر با دریافت اطلاعات فراوان از محصولات و خدمات مورد نیاز خود از طریق سایت شما، احساس اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا کرده و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از شما خواهد خرید.

تولید محتوا در اهواز مکمل سئو سایت، و بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز شتاب دهنده فروش شما و یکی از ضروریات برند سازی می باشند.

سئو و بررسی محتوا در اهواز

تیم دیجیتال مارکتینگ اهواز لوگو پلاس قبل از هر اقدامی برای ارائه خدمات سئو به مشتریان خود، به بررسی محتوای سایت آن ها می پردازد. زمانی که سئو سایت شما بررسی می شود یکی از عوامل مهم داشتن محتوای جدید و منحصر به فرد است. مانند بررسی سئوی فنی، نتایج بررسی محتوا نیز باید به ایجاد استراتژی برای تولید محتوا و اولویت برای مراحل بعدی آن منجر شود. بدون بررسی کامل محتوا، شما نمی توانید یک استراتژی موثر برای خود ایجاد کنید زیرا در ابتدا باید بدانید چه نوع محتوایی بر روی سایت دارید؟ چه نوع محتوایی در سایت ندارید؟ و چه نوع محتوایی بهترین عملکرد را برایتان داشته است؟

هدف تیم دیجیتال مارکتینگ لوگو پلاس ارائه چارچوب قدرتمند در مورد نحوه صحبت کردن با مشتری در مورد محتوا است و اگر شما خودتان مشتری هستید می توانید از چنین چارچوبی برای بهبود محتوای سایتتان استفاده کنید و کاربران را برای مدت زمان طولانی‌تری در سایت حفظ کنید و در نهایت آن ها را به مشتری واقعی تبدیل نمایید. پیشنهاد می کنیم حتما به پکیج خدمات ما در راستای پیشرفت کسب و کارتان سر بزنید.

مشاوره سئو در اهواز

همانطور که گفته شد پس از طراحی حرفه ای هر سایتی زمان بهینه سازی و سئوی آن می رسد. حتی برخی کسب و کارها با وجود اقدامات اولیه برای بهینه سازی و سئو سایتشان هنوز به نتیجه دلخواه خود که پیشی گرفتن از رقبای اینترنتی در صفحات اولیه گوگل است، نرسیده اند! بارها تماس هایی داشتیم که از ما مشاوره سئو برای حرفه خود را داشته اند که تنها با آگاهی اصولی سئو می توان به آن ها پی برد چرا که گاهی با بررسی های صورت گرفته به طراحی مجدد سایت هم نیاز بوده است. حال اگر شما همراه گرامی در استان اهواز مشغول فعالیت هستید و برای بهبود وضعیت وب سایت و همچنین کسب و کار اینترنتی خود نیاز به یک مشاور و یا تیم حرفه ای دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

شرکت سئو در اهواز

سئو برای طرفداران تولید محتوا و خودِ تولیدکنندگان محتوا می‌تواند به عنوان یک شغل باشد زیراکه امروزه سئو به نیاز اصلی سایت‌های ارائه دهنده خدمات تبدیل شده‌است. سئو فعالیتی است که به وسیله ی بهینه سازی سایت موتورهای جستجوگر اینترنت می‌توانند محتوای تولید شده در سایت شما را به راحتی بخوانند؛ بهترین نتیجه‌ای که از آن به دست می‌آید بهبود رنک سایت شماست. تنها کاری که لازم است برای این مقصود انجام دهید این است که سایت خود را به سئوکار یا یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئوبسپارید…حالا می‌توانید به هدفتان در حوزه فعالیتی که دارید، (اعم از اقتصادی،‌ آموزشی، خدماتی و … ) برسید.

بهین مبتکران ایده با نام اختصاری لوگوپلاس، یک شرکت سئو در اهواز است که علاوه بر خدمات متنوع دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، سئوسازیِ وب سایتِ شما را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد و برای ما باعث افتخار است که می‌توانیم به وسیله ی بهینه سازی سایت، فصل جدیدی از همکاری را با شما عزیزان آغاز کنیم.

سئوکار در اهواز

سئوکار کیست؟ مختصرترین توضیحی که می‌توانیم برای آن بیایم این است: کارشناسی که الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو در اینترنت را به خوبی می‌شناسد وبه وسیله ی بهینه سازی سایت می‌تواند محتوای سایت شما را بهینه‌سازی کند. چه فایده‌ای دارد؟ محتوای سایت شما به خوبی دیده می‌شود و این تنها یکی از گام‌های بازاریابی دیجیتال است. سئو تخصص است. دنبال کردن مداوم الگوهای جدید موتورهای جست‌وجو تنها از یک سئوکار حرفه‌ای برمی‌آید.

سئوکار در اهواز یکی از نیازهای شما برای بهبود رتبه سایتتان است و به وسیله ی بهینه سازی سایت است که هم اکنون به سایت شرکت ما هدایت شده‌اید. ما آن را به فال نیک می‌گیریم و شما را به سئوکار در اهواز می‌رسانیم.

آموزش سئو در اهواز

بسیاری از کسب و کار ها گمان میکنند پس از طراحی وب سایت مربوطه بلافاصله از رقبای اینترنتی خود پیشی گرفته و در صفحات اولیه گوگل دیده می شوند این تصور به غیر از موارد استثنا در اکثر موارد انتظار نابه جاییست زیرا پس از طراحی اولیه سایت زمان سئوی وب سایتشان می رسد که باید به طور مداوم مراقب آن باشند! آیا باید تا همیشه سئوی سایتشان را به تیم طراح بسپارند؟! خب این مقوله هم زمان بر است و هم پر هزینه! تیم متخصص لوگوپلاس برای همشهریان عزیز خود این فرصت را فراهم کرده تا به نیروی معرفی شده از طرف شما آموزش های لازم جهت بهینه سازی و سئو وب سایت خود در اهواز را در اختیارتان قرار دهد. پس با آموزش سئو در اهواز دیگر نگران سئوی سایت خود نباشید.

پشتیبانی سئو در اهواز

تمامی حرفه ها و کسب و کارهای اینترنتی به بهینه سازی و سئو کسب و کارشان نیازمندند زیراکه گوگل تنها به وب سایت هایی که از صافی الگوریتم های خود عبور کرده اند رتبه و جایگاه صفحات اول را می دهد که این همان بهینه سازی و سئو سایت است. پس بعد از طراحی و ایجاد سایت خود آن را رها نکنید! تیم متخصص لوگوپلاس امکان پشتیبانی سئو سایت را برای همه همشهریان خود در اهواز فراهم کرده تا شما عزیزان به جایگاه واقعی خود دست پیداکنید. پس برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی سئو در اهواز با ما تماس بگیرید.

طراحی لوگو در اهواز

پست های مرتبط

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بهینه سازی سایت در اهواز
    مرداد 14, 1401 3:01 ق.ظ

    صفحه اصلي سايت anibeen.com خيلي خوبه ميتونيد الگو برداريد
    براي پاک کردن مقاله مراقب باشيد . ميتونيد کمي از اونو پاک کنيد و با متن ديگه اي جايگزين کنيد ولي براي تغيير همه صفحه اقدام نکنيد.

    پاسخ
  • سئو سایت اهواز
    آبان 8, 1401 0:31 ق.ظ

    ياداوري : کلمات کليدي در يک اکسل با ستون هاي : کلمه کليدي اصلي ، عنوان ، کلمه فرعي ، نوع يا کنسپت محتوا
    کلمه کليدي ميتونه براي کتگوري ، تگ ، محصول ، صفحه اصلي ، صفحه پرسش و پاسخ و… باشد

    پاسخ
  • مشاور سئو اهواز
    آذر 5, 1401 2:37 ق.ظ

    هيچ دو صفحه اي در سايت با يک کلمه کليدي نبايد داشته باشي
    سئو صفحات اصلي چجوريه ؟
    نکات صفحه اصلي : الزاماً نيازي نيست با صفحه خاصي سئو شه . خود صفحه اصلي با سرچ برند بالا مي آيد.
    اما برخي جا ها فرق داره . مثلا خريد کادو يا لوازم تحرير ، اکثرا روي صفحه اصلي بالا مي آيند . بايد کانسپت رو پيدا کنيد . اگه رقبا نزاشتن ، شما هم نزاري چيزي نميشه ..
    صفحهات درباره ما ، ارتباط با ما هم به همين صورت هستند و نيازي به کلمه کليدي خاصي ندارند .
    نبايد فکر کنيم ک يه سري صفحه دارم ک کلمه کليديشون چيه! بايد به اين فکر کنيم که يه سري کلمه کليدي داريم که صفحه شون کدومه!

    پاسخ
  • سئو کار اهواز
    آذر 5, 1401 4:46 ق.ظ

    مکمل اين بخش : سئو سايت فروشگاهي
    دسته ها و برچسب ها در وردپرس :
    -فرقشون چيه ؟
    از نظر گوگل ، هيچ فرقي با هم ندارد ! از نظر کاربر و نوع سرچ ، چرا . در وردپرس برچسب و کتگوري داريم . در php نداريم ! ي دولوپر دوس داره بزاره پوشه بندي اصن !
    تايتل و متاديسکريپشن برچسب و کتگوري را حتماً سئو کنيد . درقسمت توضيحات کتگوري و برچسب رعايت کنيد که بالاي 700 کلمه نشود .ضمنا اپديت اين مطلب بسيار روي سئو تاثير دارد .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید